Pyydettiin, että tulisi useammin päivityksiä, joten pitää yrittää parantaa tapansa.

Inton kanssa ollaan alettu treenaamaan hiukan ruudun alkeita ja liikkestä seisomista. Noutokapulaankin ollaan vähän tutustuttu, mulla on vaan niin iso kapula, ettei sitä oikein saa noin pieni koira kannettua.

Sitten meillä on yksi murheenkryyni-liike, eli paikkamakuu. Istuminen sujuu jo ihan ok:sti, mutta makaaminen on vaan ihan sairaan vaikeeta. Lisäks mulle on sanottu, että sitä pitäis alkaa vaatimaan enemmän ja mä kun oon niin päättänyt, etten vaadi tuolta mitään ennen kun olen varma, että sillä on mahdollisuus oikeaoppiseen suorittamiseen.

Kai tuolle nyt joskus sen verran malttia tulee?! Tekis mieli unohtaa koko liike pariks kuukaudeks ja katsoa sitten uudestaan..

Intolla on lähtenyt aika hyvin jo hampaita. Edestä on kaikki vaihtunut, ala kulmurit on lähteneet ja muutama poskihammaskin on irronnut. Pikkuisen vaan jänskättää kun Intolla on tällähetkellä aika hirveä yläpurenta ja kulmureiden kasvamista täytyy tarkkailla, vielä ei oo mitään paniikkia asian suhteen, mutta sais tuo alaleuka jo kasvaa!